Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Barnens önskelistor i år

Av Marie Lillé - 15 oktober 2009 18:19


De är inte så långa. Än... Flört Så här ser de ut än så länge i alla fall:


ALEXANDER, 10 ÅR:

** Stor radiostyrd helikopter (riktig)

** Riktigt trumset (hu, dyyyrt...)

** Största spelkulan på Din & Min (149:-)

** Flygande drake

 

OLIVER, 7 ÅR:

** Trollerilåda

** Star Wars dräkt (var köper man det???), stprlek 122.

** Flygande drake

** Lego (små bitar)

 

ALICIA, 5,5 ÅR:

** Fina klänningar, som Madickenklänningar, storlek 122/128

** Kläder (även nattlinnen & pyjamasar) med Hello Kitty, storlek 122/128

** Stor låda med kläder (finns på BR. Tror jag...), storlek 122/128

** "Littlest Pet Shop" djur

** Mjukiskanin

** Låtsaskakor i tyg (har muffins, tårta & bullar)

** Ring med rosa eller rött hjärta

 

Hur långt har era barn kommit med sina önskelistor?

 

 
 
http://annebertelsen.blogg.se

http://annebertelsen.blogg.se

15 oktober 2009 18:41

haha ja, vart fan köper man en starwars dräkt?

http://annebertelsen.blogg.se

 
Marie själv

Marie själv

15 oktober 2009 21:58

Ha ha ja du. Den som det visste! Han önskade sig dräkten förra året också och blev lite besviken på tomten. ;)

http://www.famlille.se

 
Ingen bild

Anna

17 oktober 2009 21:26

Hejsan!
Hittade hit från julsnacket på Aff. Vilken mysig julblogg, hit tittar jag in igen!

Här finns det olika Star Wars-dräkter :
http://www.kalaspinglan.se/sv/category/11/maskeraddrakter_pojkar

Hoppas det finns nå´t som tomten tycker passar :)

/ Anna (Pita från Aff)

 
Ingen bild

Kattis(Skånetjej)

18 oktober 2009 19:32

Mina barn har kommit långt med sina önskelistor.Dottern önskar sig en discokula och på sonens lista står det bilar och bilar:)

Littlest Pet Shop-djur köpte jag i Ullared.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Lillé - 28 december 2009 21:33

  Jag tänkte lägga ut lite bilder från vår jul. Men jag länkar till vår hemsida i stället: www.famlille.se       ...

Av Marie Lillé - 21 december 2009 12:52

  Vi har nu ca 35 mm snö nu! Så här mycket har vi inte haft sen jag var liten. På dessa bilderna är det dock bara ca 5-10 mm. Här är barnen i pulkabacken: Alexar på snowracer. Oliver på tefat. Och Alicia i pulka. ...

Av Marie Lillé - 19 december 2009 00:40

  Jahapp, vi skulle sätta upp granen i kväll. Var det tänkt... Vi hittade inte julgransfoten! Bara den för plastgranar med hål i botten. Vi testade med plastpåse för hålet, bara till i morgon, barnen ville så gäääärna ha upp granen i kväll. Result...

Av Marie Lillé - 17 december 2009 17:02

I måndags firade Alicia & C:o lucia på dagis. Min lilla tärna! De firar alltid utomhus med öppen eld där det värms glögg. Islyktor längs gångarna. Det blir liksom alldeles varmt i kroppen av mys! Alicia.   Ett gäng o...

Av Marie Lillé - 17 december 2009 16:59

  JULKOLA. Ingredienser: ** 3 dl. vispgrädde ** 1 dl. brun farinsocker ** 5 dl. strösocker **1 dl. kakao** 1 dl. sirap ** 1 msk. vaniljsocker.   Gör så här:   Alla ingredienserna blandas i en väl rengjord järngryta. Kokas under om...

Presentation

Mi:s juliga blogg. I väntan på Tomten...

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du nyårslöfte?
 Absolut! Inget nyår utan nyårslöfte!
 Ja, ibland. Det är inte så viktigt.
 Nej.
 Nej! Vem uppfann det??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards